« Home | Free? » | O return to me, sweet Holy Spirit » | otiose » | The wound » | To my future husband-to-be » | Jesus' brand of love » | 自己存在 在你之外 » | » | vanity II » | vanity » 

Sunday, October 26, 2008 

亲爱的美星,想哭就哭吧

If you are wounded, if you are alone,
If you are angry, if your heart is cold as stone,
If you have fallen and if you are weak,
Come find the worth of God
That only the suffering seek.

Come lift up your sorrows
And offer your pain;
Come make a sacrifice
Of all your shame;
There in your wilderness
He's waiting for you
To worship Him with your wounds,
For He's wounded too.

He has not stuttered, and He has not lied
When He said, "Come unto me, you're not disqualified"
When you're heavy laden, you may want to depart,
But those who know sorrow they're closest to His heart.

In this most Holy Place
He's made a sacred space
For those who will enter in
And trust to cry out to Him;
You'll find no curtain there,
No reason left for fear;
There's perfect freedom here
To weep every unwept tear.

- Come Lift Up Your Sorrows by Michael Card

对不起,主耶稣。我还是做不到。。
我还是很辛苦,很难受。。
都已经那么久了,我还是想哭。。

为什么你们要这样子来伤害我?我到底做错了什么?

韩剧的女主角因为父亲不愿意与她相认所以很难过。男主角看见她这样也很难受、很担心。他对她说:“有我不够吗?不要再为他而难过了。忘了他吧。我会更加地爱你。。” 丈夫真的能感受到妻子的痛苦。

我很羡慕她有那么一个疼惜她的老公。我也很希望有那么一个能感受到我的感受的人。
但我也听到了主耶稣的声音。主耶稣说:“有我还不够吗?我会疼惜你的。”

我难过的是我还是做不到。
我还是很惦记他,很在乎他。。
我知道主耶稣很疼爱我,但我还是放不下, 忘不了。
传道说,如果当初有保守自己的心,今天应该就不会那么伤心、难过了。
我难过的是为什么当初我会将我的整颗心掏出来,完完全全的献出来呢?应该保守的,放在神那儿。
我难过的是我全心全意地待你,你却如此的回报我。。

美星,
要每天告诉自己“算了”。
你失去的只不过是一个没有全心全意待你的人。所以,你并没有失去什么。
一定会有更好的。
要相信,要忍耐,要爱。
你可以的。

About me

  • I'm just a passer-by in this world
  • From Singapore
My profile
Powered by Blogger
and Blogger Templates